esmaspäev, 6. mai 2013

Hea paev!

Pole ammu kirjutanud kuid mitte seetottu, et pole midagi kirjutada vaid seetottu, et motteid on liiga palju ja toimub lausa torm mu peas.
Tana on see pave kus sain positiivse vastuse vallalt kes toetab mu ideed ja tegevust kogukonna hyvanguks ja ka oma asja ajamiseks. Pabistasin kyll alguses kui vaike plikatirts kes peab direktori jutule minema aga yle lave astudes tuli tagasi see enesekindel naine kes sygavalt silma vaadates ja otsekoheselt asja juurde asudes koik paevavalgele toi!
Vahva oli see vestlus ka see tottu, et sain seal vallavanema kabinetis ajalootunni. Vot see oli huvitav, kui paljud teavad, et Kambja valla kirik mis on yks uhkuse symboleid meil siin oli aastaid tagasi vaid varemed?!  Et uus koolimaja ehitati kyll kaua aga selle eest ilma laenu votmata! Mulle avaldasid need kyll sygavat muljet, tasa ja targu oma joududega!
Aga nyyd hakkab tosine t66 oma asjaga ja varsti saab Kambjas nii kasit66d naha ja osta kui ka ise teha opitubades. Tulevad sisse ka lilleseadeteenus ja kohalik kingsepp, saab omanaolist m66blit tellida ja geelkyysi panna, kes teab voib olla ka tordimeistrid ilmuvad valja ja palju muid huvitavaid teenuseid!
Juunis juba plaanis teha kirikupyhade ajal valikohvikut kui ilm lubab! Eks nais ja loodame parimat.

Aga vahepeal veel palju vahvaid syndmusi toimund siin. Laupaeval sai kaidud talgutel ja vana k6strimaja mantelkorstent ja selle ymbrust puhastatud. Vaga lahe seltskond oli ja no ilm oli nagu tellitud. Kahjuks mina seda ylihead  "Pille suppi"  ei saandki aga eelnev korvas selle.
 
Pyhapaeval saime aga osa votta juba 16 dast Kambja ymberjarve jooksust. Seekord ma kyll mangisin pressi aga poja osales pisikeste jooksus. Jargmine aasta lubasin pressi t66 anda mehele , et saaksin ka osa votta :) Vahva on see , et vaikselt iga aastaga aina lisandub osavotjaid ja see on hea! Mulle meeldis veel kohalike sponsorite muljetavaldav nimekiri! Koige armsam sponsorlus tuli aga noorelt kes tegi puut66s ise yhe suure medali!
 
No ja ei saa ymber ma ka loodusest. Ylased oitsevad labisegi sinililledega. Maja aared kolletavad voililledest ja paiselehtedest. Linnud laulavad aina kovemini ja rohkem ning tana olid ka kased hiirekorvus juba. Oehh millises luxuslikus kohas ma ikka elan :D
 

1 kommentaar:

  1. :-) Super! Selle lugemine teeb ka enda meele rõõmsaks ja tegusaks. Kaari

    VastaKustuta